Reklamacje i zwroty

Odbierając przesyłkę od kuriera należy zawsze sprawdzić, czy nie ma ona oznak uszkodzenia. W przypadku reklamacji Odbiorca zobowiązany jest sporządzić protokół reklamacyjny z udziałem przedstawiciela firmy spedycyjnej oraz powiadomić o tym fakcie firmę EKKO. W przypadku kiedy jest niezgodność dostawy z fakturą lub zamówieniem niezwłocznym jest poinformowanie naszą firmę o zaistniałej sytuacji

Reklamacje dotyczące jakości towaru

Reklamacji można dokonać w terminie do 3 miesięcy od daty zakupu towaru. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 1 miesiąca. W przypadku konieczności uzyskania ekspertyzy termin ten może ulec wydłużeniu.

Aby uruchomić procedurę reklamacyjną prosimy:

  • Wypełnić i przesłać formularz zgłoszenia reklamacji który uzyskać można po kontakcie z naszą firmą i przesłanie go na biuro@ekkotonery.pl

Następnie:

  • Zapakować starannie reklamowany towar razem z formularzem i na swój koszt wysłać do nas, umieszczając koniecznie na opakowaniu nadany numer RMA oraz załączyć w przesyłce kopie wadliwych wydruków.

Towar nie podlega zwrotowi lub reklamacji jeśli został uszkodzony mechanicznie. Reklamację rozsypanego tonera wewnątrz opakowania, należy zgłaszać natychmiast. Ostatecznym terminem jest dzień wydania tego towaru do kolejnego klienta. Towar zużyty nie podlega zwrotowi i reklamacji.
Reklamacje i Zwroty bez wypełnienia któregokolwiek z pól nie będą rozpatrywane.
W przypadku uznania reklamacji wystawiana jest faktura korygująca na reklamowany produkt.

Zwroty

EKKO dopuszcza uzasadnione pisemnie zwroty towarów nowych, pełnowartościowych, nie pooklejanych taśmą. Warunkiem przyjęcia zwrotu oraz późniejszego wystawienia faktury korygującej jest dokładnie wypełnienie Zgłoszenia Zwrot/Reklamacja (tak jak w przypadku reklamacji) oraz odesłanie towaru

Kontakt w sprawie reklamacji i zwrotów

Dodatkowe informacje o reklamacjach i zwrotach można uzyskać pisząc pod adres: biuro@ekkotonery.pl